RAMA Flex
RAMA Flex – Paramotor (PPG)
RAMA Flex
Założenia projektu:
Doskonałość, bezpieczeństwo i jakość wykonania dla wszystkich pilotów: od początkującego po starego wyjadacza. Głównym założeniem tego projektu było połączenie doskonałości skrzydła z poczuciem komfortu i użyteczności parametrów skrzydła. Dzięki Ramie Flex doskonałe osiągi paralotni usatysfakcjonują każdego pilota i pomogą mu podnosić swój poziom wyszkolenia, przy zachowaniu stabilności i bezpieczeństwa wymaganego dla pilotów początkujących i śeredniozaawansowanych.
Profil pilota
Postanowiliśmy zaprojektować skrzydło, które byłoby bardzo łatwe do startu dla pilotów PPG zarówno alpejką, jak i klasykiem przy bezwietrznej pogodzie, a nawet przy delikatnym wietrze w plecy na starcie. Doskonałość szybowania w połączeniu z bardzo czułym i wydajnym sterowaniem (m.in. przy użyciu stabila) oraz płynne i przewidywalne zachowanie przy lądowaniu.
Rama Flex została zaprojektowana dla aktywnego początkującego pilota, który zamierza cały czas doskonalić swoje umiejętności i podnosić poziom wyszkolenia. Rama Flex z powodzeniem łączy cechy skrzydła dla początkujących z możliwościami i osiągami paralotni dla pilotów średniozaawansowanych.
Jak sama nazwa wskazuje Rama Flex opiera się na częściowo na samostatecznym profilu i przeznaczona jest dla każdego pilota.
Informacje o skrzydle
Podczas startu Rama Flex wypełnia się stopniowo bez tendencji do gwałtownego strzelania i wyprzedzania pilota przy wietrznych warunkach. Podczas lotu skrzydło czule reaguje na sterówki ale bez nerwowości, która często występuje w paralotniach o podobnych osiągach. Sterowanie stabilami pozwala na dynamiczne i płaskie zakręty. Rama Flex została zaprojektowana z charakterystyczną dla AirDesign dbałością o szczegóły:
• sterówki doskonale przystosowane do lotów PPG z możliwością dosasowania do aktualnej pory roku i używanych przez pilota rękawiczek,
• podwójny system bloczków zmieniający punkt podczepianie z wysokiego na niski lub odwrotnie.
Zastosowane trymery pozwalają zmienić charakterystykę profilu na częściowo samostateczny, co pozwala na zwiększenie prędkości, zwiększenie rozkładu ciśnienia w środku skrzydła i przesunięcie środka ciężkości do przodu. To powoduje, że paralotnia staje się bardzoiej stabilna. Rama Flex została zaprojektowana tak, by jak najbardziej zmniejszyć tendencję skrzydła do nurkowania i kołysania, co pozwala na spokojny i przyjemny lot nawet w bardziej turbulentnych warunkach.
Dane techniczne:
SIZE |
XS |
S |
M |
L |
AREA FLAT (m²) |
20.50 |
23.80 |
26.50 |
28.60 |
AREA PROJECTED (m²) |
17.63 |
20.37 |
22.68 |
24.48 |
SPAN FLAT (m) |
9.35 |
10.70 |
11.29 |
11.75 |
SPAN PROJECTED (m) |
7.39 |
8.48 |
8.95 |
9.32 |
ASPECT RATIO FLAT |
4.23 |
4.81 |
4.81 |
4.81 |
ASPECT RATIO PROJ. |
3.18 |
3.53 |
3.53 |
3.53 |
CELLS |
49 |
49 |
49 |
49 |
TOTAL LINE LENGTH |
349 |
379 |
400 |
416 |
TOTAL LINES |
124 |
124 |
124 |
124 |
LINE DIAMETERS |
1.1/1.4/1.5/1.8 |
|||
WEIGHT (kg) |
5.0 |
5.4 |
5.9 |
6.3 |
V-TRIM/V-MAX (km/h) |
37/57+ |
37/57+ |
37/57+ |
37/57+ |
LTF/EN CATEGORY |
EN-926-1 |
DGAC |
DGAC |
DGAC |
TAKE OFF WEIGHT (kg) |
|
88-110* |
108-135* |
124-155* |
* weight including motor |
|
|
|
|
Do pobrania:
EN Test Raport wszystkich rozmiarów skrzydła EAZY2
Test Raport DGAC dla wszystkich rozmiarów skrzydła EAZY2 w wersji PPG
Instrukcja w języku Niemieckim i Angielskim
Plan olinowania , Długości lin
Wytyczne do przeglądów
Logo EAZY2
W komplecie ze skrzydłem:
plecak 160 l, Airpack, worek na taśmy, pendrive z instrukcją, zestaw łatek, mały rękaw.
Napisz do nas
Odpowiemy najszybciej jak to możliwe
info@parastyle.pl
adres
ParaStyle Szkoła Paralotniowa
ul. Gen. Stanisława Maczka 4
37-700 Przemyśl
telefon
+48 790 767 353