Vivo 2

VIVO LTF/EN-B – rekreacja i przeloty

Vivo – jedyne skrzydło którego będziesz potrzebować – #freerider

Vivo to nowe skrzydło AirDesign w klasie niskie EN-B. Do pewnego stopnia jest następcą skrzydła Vita 2, natomiast jest to bardziej zaawansowany projekt pod względem technologi, dlatego też konstruktory z AD postanowili nadać mu nową nazwę.
Od nowego skrzydła zawsze można oczekiwać więcej i takie właśnie jest VIVO, można rzec – Vivo la revolution!
Dlaczego Vivo? Bo spełnia wszystkie najważniejsze oczekiwania pilota.

Profil pilota

  • Podczas projektowania konstruktorzy wprowadzili lepszy handling udowadniając, że Vivo może być bezpieczny, a zarazem mieć lepszą doskonałość i bardziej wydajne osiągi. Długie i progresywne drogi sterowania podczas hamowania skrzydła są łatwe w opanowaniu, a zarazem nie mają wpływu na freeridowy charakter i handling. Vivo to prawdziwa maszyna do zabawy!
  • Dla pilotów zaczynających latać na skrzydłach klasy EN-B. Przy zachowaniu bezkompromisowej wydajności i osiągów, a także z szerokim zakresem prędkości . Vivo to wyjątkowo przyjemne skrzydło do swobodnego latania w każdych warunkach.
  • Idealny skrzydło dla pilotów chcących rozwijać umiejętności latania. Vivo przekazuje odpowiednią ilość informacji zwrotnych w odpowiednim czasie abyś czuł się pewniej w powietrzu przy odkrywaniu nowych miejsc.
  • Coś dla miłośników stylu hike&fly. Lekka konstrukcja idealnie dobrana proporcja materiałów z myślą o żywotności (podobnie jak w RISE3)

Cechy w locie

Vivo to prawdopodobnie najlepsze skrzydło, stanowiące połączenie doskonałych osiągów z bardzo dużym bezpieczeństwem. Skrzydło charakteryzuje bardzo łatwy start, bezpośrednie i łatwe sterowanie oraz wysoka stabilność w locie.

Nie uwierzysz, jak łatwo wybiera i wykorzystuje noszenia. Handling jest bardziej czuły i bezpośredni, dzięki czemu masz bardzo dobre wyczucie skrzydła w trakcie lotu i możesz go kontrolować w płaskich jak i ciasnych zakrętach. Można powiedzieć krótko, Vivo to jedno z najlepszych skrzydeł w swojej klasie. Profil skrzydła został zaprojektowany tak aby poprawić osiągi. Widać to szczególnie przy nabieraniu wysokości. Vivo ma konstrukcję zoptymalizowaną pod względem masy – połączenie trwałych i lekkich materiałów, które pozwoliło stworzyć lekkie i wytrzymałe skrzydło.

Manewry wytracania wysokości takie jak B-stall, spirala, duże uszy nie stanowią na Vivo żadnych problemów.

Podczas testów certyfikacyjnych Vivo uzyskało najlepszą ocenę dla tej kategorii skrzydeł, co daje pewność komfortowego latania w każdych warunkach.

Konstrukcja

Z punktu widzenia projektowania Vivo może być młodszym bratem RISE3 – naszego bardzo wysoko cenionego skrzydła w klasie górne EN-B. Zwiększona liczba komór pozwoliła uzyskać jeszcze lepszy i gładki kształt oraz wzrost wydajności i osiągów. Vivo dziedziczy również naszą konstrukcję wingletów, które dodatkowo poprawia doskonałość i stabilność w locie.

Szczegóły konstrukcyjne:

Nowe winglety
Poprawiają wydłużenie w rzucie, co poprawia doskonałość i stabilność w locie.

3D-Cut
Zaczerpnięta z żeglarstwa metoda cięcia 3D wszystkich paneli wchodzących w budowę krawędzi natarcia, aby zwiększyć przepływ powietrza oraz poprawić doskonałość skrzydła i osiągi.

Mini-Ribs
Mini-żeberka na krawędzi spływu mające na celu usztywnienie całego profilu, uzyskanie jego idealnej gładkości oraz redukcję oporów.

Razor Edge
Precyzyjne cięcie krawędzi spływu skrzydła zapewnia gładką jego powierzchnię, a zarazem ułatwia przepływ powietrza po powierzchni czaszy.

Brake Shifting
Sterówki są tak zaprojektowane, by dać pilotowi możliwość różnicowania zakrętów (pochylenia skrzydła) w zależności od warunków. Polega to na zaciąganiu sterówki do wewnątrz (ostre krążenie) lub na zewnątrz (płaskie krążenie).

Lekka konstrukcja
Lekka konstrukcja z najżywszej jakości trwałych.

Dodatkowe szczegóły:

  • wzmocnione 13 mm sportowe taśmy nośne,
  • regulowane neoprenowe sterówki zakończone krętlikiem,
  • najwyższa jakość wykonania.
  • C-Control System – do kontroli skrzydła w trakcie sterowania taśmami

 Dane techniczne i kolory: 

Materiały:

Czasza: Linki:
Górne pokrycie: DOMINICO – DOKDO-20DMF (WR) Linki górne: LIROS PPSLS65, DS
Dolne pokrycie: Porcher Skytex 27 classic II Linki centralne: LIROS PPSL120
Usztywnienia: MJ32 Linki główne: EDELRID 7343-280
Taśmy nośne: Liros 13mm Aramid / Polyester Deltki: Edelrid 7343-280

Do pobrania:
EN Test Raport wszystkich rozmiarów skrzydła VIVO
Instrukcja w języku Niemieckim i Angielskim
Plan olinowania , Długości lin
Wytyczne do przeglądów

W komplecie ze skrzydłem:
plecak M, Airpack 50/50, worek na taśmy, pendrive z instrukcją, zestaw łatek, mały rękaw.

Napisz do nas

Odpowiemy najszybciej jak to możliwe

e-mail

info[@]parastyle.pl

adres

ParaStyle Szkoła Paralotniowa
ul. Gen. Stanisława Maczka 4
37-700 Przemyśl

telefon

+48 790 767 353

teen boobs fullindiantube.com xvideosteen
my sister's breasts mangahentaipro.com jester hentai
xxphot pornvideosx.info free indian sex mobi
son of satyamurthy full movie in telugu download hindiclips.com marthi bp
hindi video sexy youtube pornzilla.mobi sunny leaon porn
red light area xnxx elfucko.mobi sex vidos com
faプロ javvideos.net 야설
telugu bf aunty indianassfuck.com ytmp4
free 3gp porn bigbobmovs.com sunny lione sex video
نيك فى ليلة الدخلة porn-red.com سكس كرتون ستيفن
malayalam kambi videos indiantubetv.com xnxx in video
صور سكس متحركه مص sexpornoizlex.com عرض بزاز
kadenang ginto june 28 2019 teleseryehot.com cast of lolong
نيك في حمام السباحة superamateurtube.com سكس كلاب ونساء
andra sexy video pornodude.net devanthakudu